بایدها و نبایدهای مدیریت دیسک کمر، علائم و علل آسیب رایج ستون فقرات فست طب

2001 هنگامی که برای اولین بار برای کمر درد خود با یک متخصص فیزیوتراپی مشورت میکنید، فیزیوتراپیست شما دامنه حرکت و پاسخ درد شما را با حرکات مختلف (مانند خم شدن به جلو، خم شدن به عقب و خم شدن به پهلو) ارزیابی میکند. ورزشهایی را انجام دهید که کمترین فشار را به زانو وارد میکند. یک روش جراحی است که با افزایش قطر دهانه مجاری نخاعی فشار وارده بر روی ریشه اعصاب را از بین میبرد. تحریک طولانی مدت عصبی، زمانی رخ میدهد که به درمان بی توجه باشیم. هنگامی که شما برای مدت طولانی بدون درمان، درد خود را سپری میکنید، آسیب شدیدتر میشود. نحوه واکنش بیمار به عمل جراحی میتواند به پزشک کمک کند که راهنمایی بهتری پس از عمل به بیمار ارائه دهد تا بیمار از خود به طور موثرتری مراقبت کند. فتق دیسک به چند طریق مختلف میتواند باعث ایجاد درد شود. تحقیقات نشان میدهد که مصرف منظم این آنتی اکسیدانها میتواند خطر ابتلا به آرتریت روماتوئید را کاهش دهد. ناتوانی در حرکت آزادانه استقلال حرکتی شما را محدود خواهد کرد و عامل دیگری است که ممکن است جرقه یا تشدید افسردگی را ایجاد کند. ضد افسردگی ها می توانند اثرات جانبی متعددی داشته باشند؛ مثل خواب آلودگی، کاهش اشتها، خشکی زبان و خستگی. ​!

خشکی مفصل : خشکی مفصل که هنگام بیداری صبحگاهی شدید است. همچنین در روشهای مختلف ماساژ درمانی، متخصص طب فیزیکی با فشار بر نقاط مختلف بدن مثل مفاصل و قسمتهایی که رشتههای عصبی قرار دارند، به کاهش درد و تنش مفاصل و اعصاب کمک خواهد کرد. بهتر است که اگر به تازگی ورزش را شروع کرده اید به آرامی شروع کنید و به تدریج تقویت کنید. سپس مولد را از طریق کابل و آداپتور، به برق وصل کرد تا روند تقویت و بهبودی کمر شروع شود. سعی کنید با انجام فعالیتهایی که دوست دارید، حواس خود را پرت کنید. اگر با کاهش عزت نفس ناشی از کمردرد روبرو هستید، مهم است که فوراً سعی کنید طرز فکر خود را تغییر دهید. اگر کمردرد حاد ناشی از یک آسیب، مانند پارگی یا کشیدگی را تجربه میکنید، باید روی عضله را بازیابی کنید. بسیاری از مردم به سبب درد و سایر عوارض جانبی عاطفی ناشی از کمردرد، از اجتماعات دور میشوند. در نتیجه، اگر به کمردرد مزمن دچار شوید، ممکن است احساس کنید که ماهیچه های شما خیلی سریعتر خسته میشوند. خشکی مفصل : خشکی مفصل که هنگام بیداری صبحگاهی شدید است. دو رباط صلیبی نیز داخل مفصل زانو قرار دارند و استخوان ران را به استخوان تیبیا متصل میکنند. این موضوع ممکن است هیچ مشکلی ایجاد نکند، مگر اینکه در حرکات مفصل زانو تداخل ایجاد کند.

این مشکلات منجر به افسردگی خواهد شد. انواع مولتیویتامین حاوی ویتامین D مصرف زیادی ویتامین D (بیشتر از ۲۰۰۰ میلی گرم در روز) نیز توصیه نمیشود، مگر در مواردی که کمبود شدید ویتامین D وجود داشته باشد که در این موارد پزشک ممکن است مقدار زیادتری ویتامین D در ابتدای درمان (و با کنترل آزمایشات لازم) تجویز کند. جداشدن دیسک: این مرحله شدیدترین حالت بیرونزدگی دیسک کمر است که بخشی از هسته دیسک جداشده و وارد کانال نخاعی میشود. بر اساس گزارش کلینیک کلیولند تقریباً نیمی از افراد مبتلا به کمر درد دارای یک اختلال خلقی مانند اضطراب یا افسردگی هستند. این مشکلات منجر به افسردگی خواهد شد. هنگامی که کمر درد دارید، نحوه حرکت خود را تغییر میدهید و اغلب به سایر قسمت های کمر و بدن فشار وارد خواهد شد. اگر آن قسمت از بدن در به درستی عمل نکند، کلیت حرکت های شما محدود خواهد شد. یادگیری حرکات صحیح بدن در انجام کارهای روزمره بویژه در مواقع بلند کردن هل دادن و کشیدن، اجسام سنگین قسمتی از برنامه درمانی کمردرد می درمان دیسک کمر چیست و آیا حتما باید جراحی شود؟ باشد.

زمان بلندکردن اجسام از عضلات کمر خود استفاده نکنید و فشار را به پاها منتقل کنید. به همین ترتیب، راپچر دیسک در گردن ممکن است باعث درد شود که به سمت بازو منتقل میشود. درد باعث میشود شما احساس درماندگی، بی ارزشی و کمبود خواب کنید. معمولا درد در یک ناحیه از کمر به درد جدید به خصوص در ستون فقرات منجر میشود. رعایت برخی نکات در زندگی روزمره به شما کمک میکند که از آسیب بیشتر به ستون فقرات و دیسکهایی که بین مهرهها قرار دارند، جلوگیری کنید. بطور مثال ام-ار-آی ستون فقرات در بسیاری از افرادی که هیچ علامتی ندارند ممکن است یافته هایی را نشان دهد۔ کمردرد مزمن ، کمردردی است که بیش از 12 هفته ادامه داشته باشد. کمردرد مزمن با اضطراب، افسردگی، کاهش کیفیت زندگی و وابستگی به مواد مخدر همراه است. پس برای خواب آرام و افزایش کیفیت زندگی باید به فکر چاره باشید. بدن شما برای حرکت و ورزش مناسب به عضلات، استخوانها و رباط های کمر متکی است. فراموش نکنید که در صورت مشاهده علائم در بدن خود حتما به پزشک مراجعه کنید.