ترمینال حجم متغیر هوا تک کاناله گرد موسسه فنی شاهرخی

خرید هیتر و هویه دیجیتالی دو کاره GORDAK 968D با این اقدام مهم می توان در صورت وقوع آتش سوزی از انتقال آتش به وسیله سیستم های تهویه و کانال ها جلوگیری کرد. نوع دمپر: دمپرهای آتش در انواع مختلفی مانند فیوزی، موتوری، فشاری و مکانیکی تولید می شوند. دمپرهای موتوری اتوماتیک میتوانند با یک سولنوید نیز کنترل شوند و میزان جریان هوا با توجه به سیگنالهای ترموستات که به محرک دمپر میرود تنظیم میشود. در حالت موتور، یک فنر برگشتی روی موتور قرار می گیرد که دمپر را می بندد و پایداری دمپر اغلب در ورودی قرار می گیرد. به زبان ساده تر دمپر یک نوع شیر است که وظیفه باز و بسته کردن و یا تنظیم و کنترل جریان هوا را بر عهده دارد و می توان از دمپر موتوری برای قطع جریان هوا در یک اتاق بلا استفاده یا برای تنظیم دمای اتاق استفاده کرد. خواه مکش هوای برگشتی آن ابزارها از طریق کانال برگشت باشد، این درهای بازرسی به توری یا شیار نیاز ندارند ، اما زمانی که مکش هوای برگشتی از زیر دستگاه باشد ، درب بازرسی یک توری یا شیار می خواهد.

ترمینال حجم ثابت چهار گوش این دریچه علاوهبر گرد و غبار، میتواند از ورود برف و باران به داخل ساختمان نیز جلوگیری کند و با ساخت توری مانع از ورود انواع خاشاک و حشرات و پرندگان در پشت این دریچهها شود. دریچه ماسه گیر معمولاً در مناطق کویری جهت جلوگیری از ورود شن به اتاق های هواساز مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه بازدید در مدلهای مختلف دریچه دسترسی، دریچه فن کویل، دریچه داکت اسپلیت و دریچه تاسیسات ساخته شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. دمپر اجاق فیوز دارای یک فیوز حرارتی است که در دمای 70 درجه سانتیگراد کار می کند و از حرکت هوای موجود در کانال جلوگیری می کند. به عبارت دیگر دمپر موتوری برای قطع و وصل کردن هوا یا کنترل کردن جریان هوا بین مسیر استفاده میشود. برای این منظور تحت این دسته، دریچه بازدید یا دریچه دسترسی، بازدید محسوب می شود. توجه نمایید که این مورد بسیار مهم می باشد زیرا اگر حفره شما دارای زوایای ناهمگون باشد،برای نصب نمودن دریچه به مشکل برخورد خواهید نمود. وزن کم به همراه مقاومت بسیار بالا در برابر فرسایش و رطوبت سبب شده تا در گزینههای پایانی تمامی مشتریان جای داشته باشد. از مزایای رنگ کوره ای الکترواستاتیک این است که علاوه بر بالا بردن مقاومت دریچه بازدید خطی میتوان این محصول را متناسب با محیط اطراف رنگآمیزی کرد و از کد رنگ های مورد نظر کارفرما انتخاب نمود.  ​​​​​!

دمپر موتوری ضد حریق با مقاومت بالا در برابر حرارت های زیاد ساخته می شود دمپر چرخ دنده ای آلومینیومی – شرکت تهویه سازه شار . کنترل مسیر هوای بین دو محیط در این دمپر از طریق موتور الکتریکی موجود در آن انجام می شود. بهترین فایر دمپر موجود کدام است؟ پوشش نهایی: چربی زدایی از طریق شستشو در وان سود و پرک برای قاب و پره این نوع دمپر امکانپذیر میباشد. این کار را می توان با استفاده از دمپرها با دو شیوه انجام داد. در بخشی از دریچه، شیار های خطی وجود دارد که جهت تامین هوای رفت و برگشت محیط کاربرد دارد و قسمت دیگر آن، درب بازدید تعبیه شده که امکان دسترسی آسان به دستگاه فن کوئل را برای تعمیر و سرویس های دورهای فراهم میکند. فنر برگشت در داخل موتور دمپر را می بندد. جنس فایر دمپر از ورق گالوانیزه است. این در حالیست که ابعاد، عمق، ضخامت و جنس ورق مصرفی برای ساخت دمپر موتوری طبق نظر کارفرما قابل تغییر میباشد.

توان موتور به کار رفته در دمپر موتوری از ۲ نیوتن – متر شروع شده و تا ۳۲ نیوتن – متر ادامه خواهد داشت . در نتیجه از دمپر موتوری جهت قطع کردن سیستم تهویه هوای مرکزی در اتاقی که از آن استفاده می شود و یا جهت تنظیم درجه حرارت و کنترل هوا از اتاقی به اتاق دیگر استفاده می گردد. از طرف دیگر در مناطق بیابانی یا مناطقی که گرد و غبار بسیار است مانع از ورود گرد و غبار از طریق دریچه هوا به داخل محیط می شوند. به طور کلی ، تمام ابزارهای مکانیکی که می توانند در زیر سقف کاذب ساختمان قرار داده شوند، می خواهند یک دری برای ورود و ورود به ارائه دهندگان یا تعمیرات دوره ای داشته باشند. برای ایجاد و امکان راهی برای دسترسی به سیستم های تاسیساتی(برقی ، موتورخانه ای و…) از دربی به نام دریچه بازدید یا دریچه دسترسی تاسیسات استفاده می شود.این دریچه بنا به موقعیتِ محلِ بازدید می تواند دارای ابعاد و سایز متنوعی باشد. برای اینکه دریچه های فوق دارای طول عمر بالایی داشته باشند باید از آلومینیوم کوره ای تولید شده باشند. دریچه های بازدید فن کویل، زمانی نصب میشوند که دستگاه فن کویل در جای خود قرار گرفته و وظیفه تامین هوای مطبوع ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری را دارد.

دریچه های بازدید کناف

​​!