هاست وردپرس خرید هاست وردپرس پرسرعت NVMe ایران سرور

آموزش تغییر ورژن php در هاست دایرکت ادمین + تصویر- روناک هاست در گام بعدی باید در صفحهای مطابق تصویر زیر اطلاعات مربوط به پایگاه داده سایت خود ارزان را وارد کنید. برای این منظور در صفحهای مطابق شکل زیر نام کاربری و رمز عبور تعریف کرده و روی دکمه در پایین صفحه کلیک کنید. 1. به بخش بروید. در این مرحله باید برای دسترسی به پایگاه داده سایت خود یک کاربر یا همان تعریف کنید. برای ورود به سی پنل () ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت بهسازان هاست شوید و از منوی سرویسها زیر منوی سرویسهای من را کلیک نمایید. مطابق شکل زیر از طریق گزینه در این صفحه این کار را انجام دهید. حال روی گزینه راه اندازی وردپرس بزنید و کار نصب وردپرس روی سی پنل انجام میشود. ۱. برای نصب قالب آماده وردپرس از چه روشی میتوان اقدام کرد؟ نصب و راهاندازی خیلی آسان است. امنیت نرم­افزارهای اینترنتی برای همه خیلی مهمه و چیزی که وردپرس را از بقیه نرم­افزار­ها جدا می­کند اینه که اطلاعات شخصی شما را فقط خود بهش دسترسی دارید. غیر فعال کردن کران جاب وردپرس نیز از همین بخش قابل تنظیم است. شوید و فایل وردپرس خود را در این بخش که روت یا شاخه اصلی است آپلود کنید.

ارائه هاست وردپرس با جدیدترین منابع سخت افزاری و نرم افزاری یکی از مزایای میزبان وردپرس است. در اختیار داشتن سخت افزارهای قدرتمند سبب می شود که بهترین میزبانی وب وردپرس صورت بگیرد. ولی در سرور مجازی شما با ارتقاء پلن میزبانی سخت افزار و منابع بیشتری را دریافت میکنید که به صورت اختصاصی برای شما در نظر گرفته شده است و با استفاده زیاد شما از این منابع لطمهای به دیگر سایتها وارد نمیشود، برعکس این مورد هم وجود دارد و صدق می کند یعنی در میزبانی سرور مجازی به دلیل اختصاصی بودن منابع، هیچ یک از سرویس گیرندگان از نظر استفاده از منابع، تداخلی با هم دیگر ندارند و استفاده زیاد آنها از منابع باعث لطمه به دیگر سرویس گیرندگان نمیشود. صفحه جدیدی برای شما باز میگردد و به صورت خودکار وارد سی پنل () خواهید شد. در صفحه جدید در سمت چپ روی منوی “ورود به ” کلیک نمایید.

هاست دایرکت ادمین چیست و چه کاربردی دارد؟ - مجله مبین هاست Themes در ستون سمت چپ بروید. به صورت معمول، فایلها یا شاخههای نقطهدار (مانند wellknown.) در دایرکت ادمین مخفی هستند. در غیر این صورت ایمیل در هاست شما ذخیره نمیشود و فقط از طریق جیمیل به آن دسترسی خواهید داشت. 4. در گام بعدی ، اختیارات و دسترسی های کاربر به پایگاه داده را تعیین کنید. در گام بعدی برای ایجاد پایگاه داده ، باید برای پایگاه داده خود یک نام تعیین کنید و سپس روی دکمه Next Step کلیک کنید. 2. کاربر مورد نظر خود را از منو کشویی که شامل نام کل کاربرها است انتخاب تغییر سیستم عامل VPS کنید. سپس روی کلیک کنید. ۲. سپس با پیغامی که میگوید “” (انتخاب کلید عمومی وجود دارنده یا ایجاد یک کلید عمومی جدید)، اطمینان دهید و “” را کلیک کنید. 3. نام دیتابیس، نام کاربری و و پسورد انتخابی خود را وارد کنید را بزنید تا پایگاه داده مربوطه به لیست دیتابیس ها اضافه می شود. البته در این مرحله سعی کنید حتما از کلمه عبوری استفاده کنید که ایمن باشد برای این منظور میتوانید از حروف بزرگ و کوچک و علائم به طور همزمان و ترکیبی در پسورد خود استفاده کنید.&;​​​​.

آپلود کنید و بعد از آپلود فایل زیپ وردپرس، آنها را در همان هاست با انتخاب گزینه از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل زیپ را با استفاده از گزینه حذف کنید. 9- در نهایت برای ذخیره کلیه تنظیمات، گزینه را بزنید. در اولین گام باید از صفحه مدیریت هاست خود روی گزینه مطابق شکل زیر کلیک کنید. در حقیقت رکورد ثابت میکند که شما مسئولیت ایمیلهای ارسالی از طرف ایمیل سرور سایت خود را در کنار اعتبار آن پذیرفتهاید. در این زمان، شما میخواهید به فایلی که در سیستم شخصی خود دارید، از طریق سرور مجازی نیز به آن دسترسی داشته باشید. برای ورود به حساب خود باید یوزر نیم و رمز خود را وارد نمایید. بعد از اینکه برای سایت خود پایگاه داده ایجاد کردید به صورت پیشفرض ممکن است کاربر تعریف شده به پایگاه داده سایت شما دسترسی نداشته باشد به همین دلیل باید مجوزهای لازم برای این منظور ایجاد شود. این اطلاعات بعد از پرداخت وجه هاست به صورت خودکار در ایمیلی با عنوان “اطلاعات هاست” برای شما ایمیل شده است. سابقه 15 ساله سون هاست و رضایتمندی بالای کاربران از این هاستینگ وجه تمایز این مجموعه با دیگر شرکتهای هاستینگ است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجازی لطفا از سایت ما دیدن کنید.