IT توضیح داد SSO چیست و چه کاری انجام می دهد؟

یک ارائهدهنده ممکن است به شرکتی ارجاع بدهد که راهکار تولیدی را میزبانی میکند. فرق بین نرمافزار و راهکار چیست ؟ حتما میپرسید امنیت شبکه چیست؟ واحد امنیتی شما باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ابتلا به ابتلا و همچنین ریشه کردن بدافزارهایی انجام دهد که به شبکه شما راه پیدا میکند. امنیت اپلیکیشن به مراحلی گفته میشود که تیمهای امنیتی برای محافظت از اپلیکیشنها و در برابر مهاجمان شبکه انجام میدهند. نرمافزار در واقع برای انجام برخی وظایف خاص و نه بیشتر طراحی شده است. در واقع بخشی از یک مفهوم بزرگتر به نام «مدیریت بخشی هویت» () است و از این رو گاهی اوقات به نام «بخشی» نیز نامیده میشود. مدت زمانی که یک کارمند به وسیلهی استفاده از ذخیره میکند ممکن است بسیار ناچیز به نظر بیاید اما وقتی در مقیاس بزرگتر نگاه کنیم که تمامی کارمندان برای ورود به هریک از برنامههایشان، دیگر زمان برای وارد کردن رمز عبور و نام کاربری صرف نمیکنند، میبینیم که چه زمان زیادی در حال ذخیره شدن است و کارمندان میتوانند آن زمان را صرف اینجا کلیک کنید کارهای مهمتری بکنند. سیستمهای دیگر دسترسی لاگین را ارائه نمیکنند و تنها فرم احراز هویت را به طور غیرمستقیم از سرور احراز هویت میگیرند.

مدیریت کارکنان

اولویت دولت بر مجلس برای قانونگذاری فضای مجازی - ایرنا در سیستمهای مدیریت رمز عبور شما یک نام کاربری و رمز عبور واحد دارید، اما هر بار که به اپلیکیشن یا وبسایت دیگری مراجعه میکنید باید مجدداً آن را وارد نمایید. در واقع به رابطه اعتماد ایجاد شده بین دو یا چند دامنه یا سیستمهای مدیریت هویت اشاره دارد. چنان که در بخش قبل دیدیم برای پیادهسازی مبتنی بر به دو «نقطه انتهایی» () نیاز داریم. در این بخش از مثابه از .برای کدنویسی استفاده میکنیم، اما هر نوع فناوری دیگر نیز میتواند برای پیادهسازی مفاهیم اساسی استفاده شود. در واقع این اصطلاحی است که برای ارسال هویت یک فرد از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر درون یک اکوسیستم منفرد استفاده میشود. چیزی که را متمایز می کند سرعت ایجاد یک کسب و کار جدید با استفاده از این پلتفرم به لطف طیف گسترده ای از قالب های قدرتمند است. این به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا در رویدادهای زنده از یک مکان راه دور شرکت کنند و ویژگی هایی مانند کنفرانس ویدیویی، اشتراک گذاری ارائه، جلسات تعاملی و فرصت های شبکه را فراهم می کند.

در اغلب موارد یک ویژگی است که درون معماری ارائه میشود. با ویژگی اشتراکگذاری همهجانبه ، ارائههای مجازی به خوبی جلسات حضوری میشوند وقتی که خود را روی محتوایی که به اشتراک میگذارید لایهبندی کنید. درخواستهای احراز هویت به طور معمول با استفاده از اتصال -یا -ارسال میشوند زیرا دادهها کم است. گردش کار کاربر در -های مبتنی بر بسیار شبیه انتقال دادهها در درخواستهای -و -است. اتصال -دادهها را به شکل درخواست ارسال میکند. زمانی که بواسطه یک ابزار یا نرم افزار درخواستی را در شبکه انجام می دهیم این لایه کاربردی است که وظیفه درخواست با سرویس مورد نظر را بر عهده دارد. شبکه خصوصی مجازی: استفاده از شبکه خصوصی مجازی با ساختار امن در صورت بهره گیری از قابلیت رمزنگاری اطلاعات و تراکنشهای انجام شده در بستر شبکه می تواند راهکاری مناسب برای تامین امنیت شبکه باشد. ​​​ ​!

به عنوان یک لایه امنیتی بیشتر بررسی میکنیم آیا که به صورت کوئری به سرور ارائه شده برای استفاده از این سرور ثبت شده است یا نه. در هسته مرکزی یک سرور احراز هویت منفرد داریم که اطلاعات امنیتی از قبیل ایمیل کاربر، نام کاربری و رمز عبور را میگیرد. هیچ دخالتی از سوی پروتکل از سمت کاربر یا مرورگر صورت نمیگیرد، بلکه یک اتصال مستقیم بین دو نقطه انتهایی صورت میگیرد. بنابراین در صورت نیاز میتوان دادهها را در کل فرایند رمزنگاری کرد و هیچ حملهای نمیتواند آنها را رمزگشایی کند، مگر این که از قبل به هر دو کلید خصوصی سمت سرویس و احراز هویت دسترسی داشته باشد. ارائهدهنده سرویس یک درخواست احراز هویت رمزگذاری شده ایجاد کرده و به ارائهدهنده هویت ارسال میکند. کاربر نام کاربری و رمز عبور را وارد کرده و از طریق درخواست لاگین تحویل میدهد. سرور احراز هویت توکن احراز هویت را گرفته و به نشانی درخواست اولیه میرود.