پاولسکی 2 گل به ثمر رساند و 400 گل در دوران حرفه ای خود به ثمر رساند زمانی که استارز 6 بازی پیروز پیاپی آوالانچ را شکست – The Denver Post

فهرست مطالب



دالاس – جو پاولسکی در بازه 1:31 در 20 ثانیه دو بار گلزنی کرد و 400 گل دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند و دو دروازه بان در جمعه شب که دالاس استارز 3-1 کلرادو آوالانچ را شکست داد، تیم پرگل NHL را رد کرد.

دنیس گوریانوف یک گل قدرتمند برای دالاس اضافه کرده است که در پنج بازی خانگی اخیر و در مجموع پنج بازی از شش بازی را برده است.

کیل ماکار در ساعت 16:39 وقت سوم با یک اسکیت باز اضافی برای کلرادو گلزنی کرد، اما برای حفظ ردیف شش برد Avs خیلی کم بود، خیلی دیر بود. حداقل او در یک رکورد پنج بازی متوالی برای مدافع گل زده است.

جیک اوتینگر 33 سیو به ثمر رساند و برنده شد. اوتینگر در 7:22 پایانی وقت دوم پس از ضربه سر توسط نیکلاس اوب کوبل جای خود را به برادن هولتبی کهنه کار داد. او به سومین سوم بازگشت. هولتبی که با 8 شروع دروازه بانان زوزدا را هدایت می کند، 5 بازی قبلی را به دلیل آسیب دیدگی در قسمت پایین تنه از دست داده است. او با چهار دفاع کار را تمام کرد.

بهمن با میانگین 4.06 گل در هر بازی وارد لیگ شد. دارسی کومپر 19 شوت را متوقف کرد و 5 برد شخصی خود را شکست – طولانی ترین ست فعال در NHL.

هر تیم شنبه شب به صورت متوالی اجرا خواهد کرد.

پاولسکی ابتدا در 1:12 گلزنی کرد که در پست دور در سمت راست کومپر تنها ماند و پاس جیسون رابرتسون را از دایره مخالف دور کرد. در ساعت 1:31، پاولسکی در حین حرکت روی تور، زانوی راست خود را به زمین زد، پاس روپ هینتز را در بک هند کنترل کرد، توپ را به فورهند منتقل کرد و از بین راندها گل زد.