Patriots-Titans Week 12 Predictions – CBS Boston


بوستون (CBS) – میهن پرستان این هفته میزبان تایتان ها هستند و همانطور که همه انتظار داشتند زمانی که برنامه منتشر شد، برنامه بزرگی خواهد بود.

اگر پاتریوت ها پیروز شوند، مقام اول AFC شرق را دوباره به دست خواهند آورد و ممکن است حتی مدعی مقام برتر در AFC است. به نظر می رسد که تایتان ها پس از باخت در خانه مقابل تگزاسی های ناچیز یک هفته پیش، بیشتر روی این مورد تمرکز کرده اند.

نگاه تیم ورزشی WBZ و CBS بوستون به این بازی اینگونه است.

دان روش، WBZ-TV

تایتان ها و مایک ورابل حریف سختی برای پاتریوت ها هستند. تایتان ها بدترین باخت فصل خود را پشت سر می گذارند: به تگزاسی ها. آنها هیجان زده خواهند شد.

هر دو تیم می خواهند توپ را اجرا کنند. پت ها در حال غلتیدن هستند و به اندازه تنسی شکست خورده نیستند. سنگرها این را مشخص خواهند کرد.

Patriots 20، Titans 17

لوان رید، WBZ-TV

بنابراین قبل از شروع فصل، این بازی برای میهن پرستان یک باخت به نظر می رسید. تایتان ها دریک هنری را به خانه می آوردند و مرد جوان کاملاً می تواند صخره را اداره کند. به آن اضافه کنید، جولیو جونز و ای جی براون در خط حمله و دریافت کننده باز و تنبیه کننده، این یک بازی سخت برای نیوانگلند بود.

حالا این یک بازی دشوار خواهد بود اما نه آنقدرها. تایتان ها از نظر دفاعی می توانند او را تعقیب کنند و بازی کنند، اما در حال حاضر حمله بدون هنری و جونز است و براون شکست خورده است. تنسی باید به رایان تنهیل تکیه کند و این ممکن است بهترین برنامه نباشد.

Patriots 27, Titans 17

مایکل هرلی، سی بی اس بوستون

تایتان ها بدترین بازی خود را در برابر بدترین رقابت های امسال خود انجام داده اند. با این حال، تمرکز نباید برای تیم مایک ورابل در این هفته مشکلی ایجاد کند، به این معنی که فکر می‌کنم پاتریوتز بهترین ضربه را از تایتان‌ها خواهد گرفت.

میهن پرستان ممکن است بتوانند از پس آن برآیند، به خصوص اگر بتوانند رایان تنهیل را مجبور به داشتن یک روز بد کنند. (تاریخ حرفه ای تنهیل در برابر پاتریوت ها کمی مختلط است.) و اگر ای جی براون ممنوعه است پس تایتان ها ممکن است آنها در نهایت کم کار می شوند.

در هر صورت، من فکر می کنم این یک بازی نزدیک است. اما مصدومیت در تیم تنسی مرا به سمت نیوانگلند سوق داد.

Patriots 17، Titans 16

متیو جیگان، سی بی اس بوستون

تایتان ها به اندازه زمانی که دریک هنری در خط دفاعی حضور دارد ترسناک نیستند، اما هنوز هم تیمی قدرتمند هستند که هنوز در صدر AFC هستند. میهن پرستان دوست دارند این آخر هفته را تغییر دهند.

Pats در حال غلتیدن است، اما یکشنبه شروع بزرگترین آزمون آنها در فصل است. با بازی‌های مقابل تایتان‌ها، کلت‌ها و دو بازی مقابل بیل‌ها در ماه آینده، این کشش نشان می‌دهد که آنها مدعی هستند یا خواستگار.

من دوست دارم که آنها وضعیت مدعی را در روز یکشنبه حفظ کنند.

Patriots 27، Titans 24

به درگیری میهن پرستان و تایتان ها در روز یکشنبه در WBZ-TV، خانه میهن پرستان نیوانگلند بپیوندید! پوشش قبل از بازی از ساعت 11:30 صبح آغاز می شود. M. با Patriots GameDay، شروع برای ساعت 13:00 برنامه ریزی شده است. M. و بعد از اینکه بازی برای یک واکنش و تجزیه و تحلیل کامل، از جمله بیل بلیچیک و مک جونز به صورت زنده، در کوارتر پنجم پاتریوتز باقی ماند!